A. KARA Et Al. , "ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45, pp.1113-1136, 2022
KARA, A. Et Al. 2022. ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45 , 1113-1136.
KARA, A., BAYAZIT, D. Z., & YILDIRIM, F., (2022). ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45, 1113-1136.
KARA, AYŞE, DİDEM ZEYNEP BAYAZIT, And FİGEN YILDIRIM. "ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45, 1113-1136, 2022
KARA, AYŞE Et Al. "ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45, pp.1113-1136, 2022
KARA, A. BAYAZIT, D. Z. And YILDIRIM, F. (2022) . "ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.45, pp.1113-1136.
@article{article, author={AYŞE KARA Et Al. }, title={ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={1113-1136} }