İ. K. Arslan, "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33, 2004
Arslan, İ. K. 2004. Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1 , 21-33.
Arslan, İ. K., (2004). Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, 21-33.
Arslan, İSMET. "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, 21-33, 2004
Arslan, İSMET K. . "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33, 2004
Arslan, İ. K. (2004) . "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33.
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2004, pages={21-33} }