Atıf Formatları
Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. K. Arslan, "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33, 2004

Arslan, İ. K. 2004. Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1 , 21-33.

Arslan, İ. K., (2004). Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, 21-33.

Arslan, İSMET. "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, 21-33, 2004

Arslan, İSMET K. . "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33, 2004

Arslan, İ. K. (2004) . "Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-33.

@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2004, pages={21-33} }