E. TATLI, "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11, 2015
TATLI, E. 2015. Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53 , 5-11.
TATLI, E., (2015). Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, 5-11.
TATLI, ERDEM. "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, 5-11, 2015
TATLI, ERDEM. "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11, 2015
TATLI, E. (2015) . "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11.
@article{article, author={ERDEM TATLI}, title={Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2015, pages={5-11} }