Atıf Formatları
Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. TATLI, "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11, 2015

TATLI, E. 2015. Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53 , 5-11.

TATLI, E., (2015). Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, 5-11.

TATLI, ERDEM. "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, 5-11, 2015

TATLI, ERDEM. "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11, 2015

TATLI, E. (2015) . "Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.14, no.53, pp.5-11.

@article{article, author={ERDEM TATLI}, title={Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2015, pages={5-11} }