Atıf Formatları
Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ÇAMDERELİ, "Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999," İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9, 1999

ÇAMDERELİ, M. 1999. Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999. İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9 .

ÇAMDERELİ, M., (1999). Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999. İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9.

ÇAMDERELİ, METE. "Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999," İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9, 1999

ÇAMDERELİ, METE. "Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999." İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9, 1999

ÇAMDERELİ, M. (1999) . "Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999." İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi , no.9.

@article{article, author={METE ÇAMDERELİ}, title={Bir Terimce Arayışında Reklam İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 9 1999}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişimFakültesi Dergisi}, year=1999}