Atıf Formatları
Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. K. ARSLAN, "Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği," AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2, 2016

ARSLAN, İ. K. 2016. Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği. AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2 .

ARSLAN, İ. K., (2016). Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği. AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2.

ARSLAN, İSMET. "Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği," AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2, 2016

ARSLAN, İSMET K. . "Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği." AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2, 2016

ARSLAN, İ. K. (2016) . "Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği." AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.2.

@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği}, journal={AKDENIZ IIBF DERGISI}, year=2016}