Atıf Formatları
Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ÇETİN, "Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası," Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-130, 2017

ÇETİN, G. 2017. Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası. Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2 , 125-130.

ÇETİN, G., (2017). Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası. Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, 125-130.

ÇETİN, GÜLDENUR. "Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası," Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, 125-130, 2017

ÇETİN, GÜLDENUR. "Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası." Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-130, 2017

ÇETİN, G. (2017) . "Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası." Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-130.

@article{article, author={GÜLDENUR ÇETİN}, title={Kurumsal Aboneler Açısından Türkiye Mobil İletişim Piyasası}, journal={Uluslararası Ekonomik araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={125-130} }