Atıf Formatları
Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Kartal And E. TATLI, "Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1, pp.223-240, 2020

Kartal, A. And TATLI, E. 2020. Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1 , 223-240.

Kartal, A., & TATLI, E., (2020). Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1, 223-240.

Kartal, Abdulvahap, And ERDEM TATLI. "Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1, 223-240, 2020

Kartal, Abdulvahap And TATLI, ERDEM. "Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1, pp.223-240, 2020

Kartal, A. And TATLI, E. (2020) . "Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.1, pp.223-240.

@article{article, author={Abdulvahap Kartal And author={ERDEM TATLI}, title={Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={223-240} }