Atıf Formatları
Tüketim Kültürünün Yerel Kültürler Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Merkezlerinin (AVM) Rolü: Dubai Mall
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÖZORAL, "The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.292-304, 2020

ÖZORAL, B. 2020. The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2 , 292-304.

ÖZORAL, B., (2020). The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 292-304.

ÖZORAL, BAŞAK. "The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 292-304, 2020

ÖZORAL, BAŞAK. "The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.292-304, 2020

ÖZORAL, B. (2020) . "The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.292-304.

@article{article, author={BAŞAK ÖZORAL}, title={The Role of Super Malls on Consumerism in Local Cultures: Dubai Mall}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={292-304} }