R. G. ÖZTÜRK And H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma," Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.317-340, 2015
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2015. Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10 , 317-340.
ÖZTÜRK, R. G., & ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2015). Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10, 317-340.
ÖZTÜRK, RUKİYE, And HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR. "Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma," Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10, 317-340, 2015
ÖZTÜRK, RUKİYE G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.317-340, 2015
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2015) . "Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." Global Media Journal-Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.317-340.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK And author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma}, journal={Global Media Journal-Turkish Edition}, year=2015, pages={317-340} }