G. Öymen Kale, "YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ," In Oyun Değiştiren Güç , İstanbul: BETA, 2020, pp.97-121.
Öymen Kale, G. YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ. 2020. In Oyun Değiştiren Güç , BETA, İstanbul, 97-121.
Öymen Kale, G., (2020). YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ. Oyun Değiştiren Güç (pp.97-121), İstanbul: BETA.
Öymen Kale, GÖZDE. "YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ." In Oyun Değiştiren Güç , 97-121. İstanbul: BETA, 2020
Öymen Kale, GÖZDE Ö. . "YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ." Oyun Değiştiren Güç , BETA, 2020, pp.97-121.
Öymen Kale, G. (2020) "YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ", Oyun Değiştiren Güç . İstanbul: BETA.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, chaptertitle={YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ}, booktitle={ Oyun Değiştiren Güç}, publisher={BETA}, city={İstanbul},year={2020} }