P. ÖZTÜRK, "Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri," Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244, pp.66-85, 2006
ÖZTÜRK, P. 2006. Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri. Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244 , 66-85.
ÖZTÜRK, P., (2006). Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri. Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244, 66-85.
ÖZTÜRK, PINAR. "Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri," Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244, 66-85, 2006
ÖZTÜRK, PINAR Ö. . "Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri." Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244, pp.66-85, 2006
ÖZTÜRK, P. (2006) . "Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri." Iktisat Isletme ve Finans , vol.21, no.244, pp.66-85.
@article{article, author={PINAR ÖZTÜRK DEMİRTAŞ}, title={Rekabet gücü olarak marka faktörü, marka oluşturma stratejileri ve koruma sistemleri}, journal={Iktisat Isletme ve Finans}, year=2006, pages={66-85} }