Atıf Formatları
Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. TATLI, "Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı," In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.21-45.

TATLI, E. Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı. 2020. In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 21-45.

TATLI, E., (2020). Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı. Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar (pp.21-45), İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

TATLI, ERDEM. "Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı." In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , 21-45. İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020

TATLI, ERDEM. "Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı." Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.21-45.

TATLI, E. (2020) "Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı", Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar . İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={ERDEM TATLI}, chaptertitle={Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı}, booktitle={ Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2020} }