Atıf Formatları
Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. K. ARSLAN And i. k. arslan, "Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma," Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11, 2018

ARSLAN, İ. K. And arslan, i. k. 2018. Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma. Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11 .

ARSLAN, İ. K., & arslan, i. k., (2018). Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma. Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11.

ARSLAN, İSMET, And ismet kahraman arslan. "Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma," Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11, 2018

ARSLAN, İSMET K. And arslan, ismet k. . "Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma." Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11, 2018

ARSLAN, İ. K. And arslan, i. k. (2018) . "Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma." Yunus Araştırma Bülteni , vol.11, no.11.

@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN And author={ismet kahraman arslan}, title={Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma}, journal={Yunus Araştırma Bülteni}, year=2018}