Atıf Formatları
Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. ÖZTÜRK, "Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı," Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , pp.12-18, 2015

ÖZTÜRK, R. G. 2015. Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı. Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 12-18.

ÖZTÜRK, R. G., (2015). Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı. Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 12-18.

ÖZTÜRK, RUKİYE. "Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı," Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 12-18, 2015

ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı." Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , pp.12-18, 2015

ÖZTÜRK, R. G. (2015) . "Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı." Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , pp.12-18.

@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı}, journal={Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2015, pages={12-18} }