Atıf Formatları
Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. SARAÇ Et Al. , "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi," Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu , Girne, Cyprus (Kktc), 2006

SARAÇ, B. Et Al. 2006. Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi. Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu , (Girne, Cyprus (Kktc)).

SARAÇ, B., ÜRPER, O., BAYAZIT, D. Z., & PANAYIRCI, U. C., (2006). Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi . Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu, Girne, Cyprus (Kktc)

SARAÇ, BELKIS Et Al. "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi," Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu, Girne, Cyprus (Kktc), 2006

SARAÇ, BELKIS Et Al. "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi." Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu , Girne, Cyprus (Kktc), 2006

SARAÇ, B. Et Al. (2006) . "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi." Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu , Girne, Cyprus (Kktc).

@conferencepaper{conferencepaper, author={BELKIS SARAÇ Et Al. }, title={Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi}, congress name={Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu}, city={Girne}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2006}}