Atıf Formatları
Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TORLAK And V. DOĞAN, "Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113, 2011

TORLAK, Ö. And DOĞAN, V. 2011. Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 97-113.

TORLAK, Ö., & DOĞAN, V., (2011). Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 97-113.

TORLAK, ÖMER, And VOLKAN DOĞAN. "Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 97-113, 2011

TORLAK, ÖMER And DOĞAN, VOLKAN. "Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113, 2011

TORLAK, Ö. And DOĞAN, V. (2011) . "Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.97-113.

@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={VOLKAN DOĞAN}, title={Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={97-113} }