Ç. NARTER. Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma. İstanbul: Akademi Titiz Yayınları2021, pp.174
NARTER, Ç. 2021. Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma . Akademi Titiz Yayınları, İstanbul.
NARTER, Ç., (2021). Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma . Mehmet Sinan YUM (Ed.). İstanbul: Akademi Titiz Yayınları.
NARTER, ÇINAR. Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma . İstanbul: Akademi Titiz Yayınları, 2021
NARTER, ÇINAR. Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma . Akademi Titiz Yayınları, 2021.
NARTER, Ç. (2021) Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma . 200th edn. İstanbul: Akademi Titiz Yayınları.
@book{book, author={ÇINAR NARTER}, title={Ürün Tasarımında Okunabilirlik Kavramı: Kimlik, İfade, Anlamlandırma}, publisher={Akademi Titiz Yayınları}, year={2021} }