B. ÇEÇEN SAĞLAM And M. SAĞLAM, "Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma," International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5, pp.34-43, 2016
ÇEÇEN SAĞLAM, B. And SAĞLAM, M. 2016. Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma. International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5 , 34-43.
ÇEÇEN SAĞLAM, B., & SAĞLAM, M., (2016). Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma. International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5, 34-43.
ÇEÇEN SAĞLAM, BÜŞRA, And MEHMET SAĞLAM. "Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma," International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5, 34-43, 2016
ÇEÇEN SAĞLAM, BÜŞRA Ç. And SAĞLAM, MEHMET. "Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma." International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5, pp.34-43, 2016
ÇEÇEN SAĞLAM, B. And SAĞLAM, M. (2016) . "Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma." International Journal of Research in Businessand Social Science , vol.5, no.5, pp.34-43.
@article{article, author={BÜŞRA ÇEÇEN SAĞLAM And author={MEHMET SAĞLAM}, title={Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma}, journal={International Journal of Research in Businessand Social Science}, year=2016, pages={34-43} }