Atıf Formatları
BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. (Editor) Öztürk. BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. İstanbul: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK2016, pp.504

Öztürk, R. G. (Editor) 2016. BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications . NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul.

Öztürk, R. G. (Editor), (2016). BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications . İstanbul: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK.

Öztürk, RUKİYE. BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications . İstanbul: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2016

Öztürk, RUKİYE G. . BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications . NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2016.

Öztürk, R. G. (Editor) (2016) BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications . 7th edn. İstanbul: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK.

@book{book, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications}, publisher={NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK}, year={2016} }