R. G. ÖZTÜRK, "1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.41-54, 2018
ÖZTÜRK, R. G. 2018. 1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1 , 41-54.
ÖZTÜRK, R. G., (2018). 1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 41-54.
ÖZTÜRK, RUKİYE. "1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 41-54, 2018
ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.41-54, 2018
ÖZTÜRK, R. G. (2018) . "1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.41-54.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018, pages={41-54} }