H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2020. ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2020). ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL. "ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2020) . "ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={ÜNLÜLERİN SOSYAL MEDYADAKİ OTANTİKLİKLERİNİN DUYGUSAL BAĞLANMA VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2020}