S. Y. PAZARÇEVİREN And E. AYDIN. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması,. : ORİON2022, pp.200
PAZARÇEVİREN, S. Y. And AYDIN, E. 2022. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması, . ORİON.
PAZARÇEVİREN, S. Y., & AYDIN, E., (2022). Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması, . : ORİON.
PAZARÇEVİREN, SELİM, And ENGİN AYDIN. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması, : ORİON, 2022
PAZARÇEVİREN, SELİM Y. And AYDIN, ENGİN. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması, . ORİON, 2022.
PAZARÇEVİREN, S. Y. And AYDIN, E. (2022) Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması, . 1st edn. : ORİON.
@book{book, author={SELİM YÜKSEL PAZARÇEVİREN And author={ENGİN AYDIN}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminde Faaliyet Tabanlı Maliyetleme Sisteminin Kullanılması,}, publisher={ORİON}, year={2022} }