Ç. NARTER, "Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3, pp.1-14, 2022
NARTER, Ç. 2022. Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3 , 1-14.
NARTER, Ç., (2022). Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3, 1-14.
NARTER, ÇINAR. "Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3, 1-14, 2022
NARTER, ÇINAR. "Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3, pp.1-14, 2022
NARTER, Ç. (2022) . "Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.10, no.3, pp.1-14.
@article{article, author={ÇINAR NARTER}, title={Ürün Anlamlandırma Süreçlerinde Teleosemantik Kavramı ve Ürün Anlambilimi İlişkisi}, journal={ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN}, year=2022, pages={1-14} }