Ç. NARTER Et Al. , "Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education," Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2, pp.290-301, 2025
NARTER, Ç. Et Al. 2025. Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education. Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2 , 290-301.
NARTER, Ç., ÖZTÜRK DEMİRTAŞ, P., & TORUM, B., (2025). Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education. Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2, 290-301.
NARTER, ÇINAR, PINAR ÖZTÜRK DEMİRTAŞ, And BURCU TORUM. "Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education," Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2, 290-301, 2025
NARTER, ÇINAR Et Al. "Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education." Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2, pp.290-301, 2025
NARTER, Ç. ÖZTÜRK DEMİRTAŞ, P. And TORUM, B. (2025) . "Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education." Social Sciences Studies Journal , vol.11, no.2, pp.290-301.
@article{article, author={ÇINAR NARTER Et Al. }, title={Endüstriyel Tasarım Eğitiminde “Uygulamalı Yaklaşımlara” Tasarımca Düşünme Pratiğinin Etkisi The Impact Of Desıgn Thinking Practice On “Hands-On Approaches” In Industrial Design Education}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2025, pages={290-301} }