Atıf Formatları
Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. Öztürk Et Al. , "Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, pp.148-171, 2024

Öztürk, R. G. Et Al. 2024. Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı , 148-171.

Öztürk, R. G., Kıyat, G. B. D., & Altuntaş, E. Y., (2024). Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, 148-171.

Öztürk, RUKİYE, Gül Banu Dayanç Kıyat, And Elgiz Yılmaz Altuntaş. "Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, 148-171, 2024

Öztürk, RUKİYE G. Et Al. "Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, pp.148-171, 2024

Öztürk, R. G. Kıyat, G. B. D. And Altuntaş, E. Y. (2024) . "Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , no.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, pp.148-171.

@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK Et Al. }, title={Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği}, journal={Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={148-171} }