Atıf Formatları
Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. ÖZTÜRK, "Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları," 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany, 2020

ÖZTÜRK, R. G. 2020. Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları. 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , (Berlin, Germany).

ÖZTÜRK, R. G., (2020). Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları . 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Germany

ÖZTÜRK, RUKİYE. "Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları," 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Germany, 2020

ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları." 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany, 2020

ÖZTÜRK, R. G. (2020) . "Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları." 4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference , Berlin, Germany.

@conferencepaper{conferencepaper, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları}, congress name={4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference}, city={Berlin}, country={Germany}, year={2020}}