G. Öymen Engindeniz, "Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış," In Bu Toprakların İletişim Tarihi , Ankara: Nobel Yayınevi, 2016, pp.1-12.
Öymen Engindeniz, G. Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış. 2016. In Bu Toprakların İletişim Tarihi , Nobel Yayınevi, Ankara, 1-12.
Öymen Engindeniz, G., (2016). Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış. Bu Toprakların İletişim Tarihi (pp.1-12), Ankara: Nobel Yayınevi.
Öymen Engindeniz, GÖZDE. "Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış." In Bu Toprakların İletişim Tarihi , 1-12. Ankara: Nobel Yayınevi, 2016
Öymen Engindeniz, GÖZDE Ö. . "Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış." Bu Toprakların İletişim Tarihi , Nobel Yayınevi, 2016, pp.1-12.
Öymen Engindeniz, G. (2016) "Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış", Bu Toprakların İletişim Tarihi . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, chaptertitle={Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış}, booktitle={ Bu Toprakların İletişim Tarihi}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2016} }