G. BUDAK And E. TATLI, "TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.8-43, 2020
BUDAK, G. And TATLI, E. 2020. TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1 , 8-43.
BUDAK, G., & TATLI, E., (2020). TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1, 8-43.
BUDAK, GİZEM, And ERDEM TATLI. "TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1, 8-43, 2020
BUDAK, GİZEM And TATLI, ERDEM. "TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.8-43, 2020
BUDAK, G. And TATLI, E. (2020) . "TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.8-43.
@article{article, author={GİZEM BUDAK And author={ERDEM TATLI}, title={TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ}, journal={Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi}, year=2020, pages={8-43} }