G. SARPKAYA And M. SAĞLAM, "COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA," İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12, pp.40-60, 2022
SARPKAYA, G. And SAĞLAM, M. 2022. COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA. İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12 , 40-60.
SARPKAYA, G., & SAĞLAM, M., (2022). COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA. İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12, 40-60.
SARPKAYA, GÜL, And MEHMET SAĞLAM. "COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA," İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12, 40-60, 2022
SARPKAYA, GÜL And SAĞLAM, MEHMET. "COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA." İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12, pp.40-60, 2022
SARPKAYA, G. And SAĞLAM, M. (2022) . "COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA." İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.12, pp.40-60.
@article{article, author={GÜL SARPKAYA And author={MEHMET SAĞLAM}, title={COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi}, year=2022, pages={40-60} }