H. Ö. Özdemir Çakır, "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72, 2009
Özdemir Çakır, H. Ö. 2009. Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15 , 57-72.
Özdemir Çakır, H. Ö., (2009). Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, 57-72.
Özdemir Çakır, HİLAL. "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, 57-72, 2009
Özdemir Çakır, HİLAL Ö. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72, 2009
Özdemir Çakır, H. Ö. (2009) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72.
@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={57-72} }