Atıf Formatları
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. Özdemir Çakır, "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72, 2009

Özdemir Çakır, H. Ö. 2009. Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15 , 57-72.

Özdemir Çakır, H. Ö., (2009). Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, 57-72.

Özdemir Çakır, HİLAL. "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, 57-72, 2009

Özdemir Çakır, HİLAL Ö. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72, 2009

Özdemir Çakır, H. Ö. (2009) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.15, pp.57-72.

@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={57-72} }