Atıf Formatları
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. YAPRAK, "Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi," In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , İstanbul: Nobel Yayıncılık, 2022, pp.125-138.

YAPRAK, B. Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi. 2022. In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , Nobel Yayıncılık, İstanbul, 125-138.

YAPRAK, B., (2022). Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi. Tüketici Davranışlarında Makro Trendler (pp.125-138), İstanbul: Nobel Yayıncılık.

YAPRAK, BURAK. "Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi." In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , 125-138. İstanbul: Nobel Yayıncılık, 2022

YAPRAK, BURAK. "Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi." Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , Nobel Yayıncılık, 2022, pp.125-138.

YAPRAK, B. (2022) "Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi", Tüketici Davranışlarında Makro Trendler . İstanbul: Nobel Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={BURAK YAPRAK}, chaptertitle={Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi}, booktitle={ Tüketici Davranışlarında Makro Trendler}, publisher={Nobel Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2022} }