M. SAĞLAM And M. B. İNAN, "Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi," Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2, pp.118-137, 2021
SAĞLAM, M. And İNAN, M. B. 2021. Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi. Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2 , 118-137.
SAĞLAM, M., & İNAN, M. B., (2021). Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi. Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2, 118-137.
SAĞLAM, MEHMET, And MUHAMMED BURAK İNAN. "Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi," Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2, 118-137, 2021
SAĞLAM, MEHMET And İNAN, MUHAMMED B. . "Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi." Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2, pp.118-137, 2021
SAĞLAM, M. And İNAN, M. B. (2021) . "Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi." Business, Economics and Management Research Journal , vol.4, no.2, pp.118-137.
@article{article, author={MEHMET SAĞLAM And author={MUHAMMED BURAK İNAN}, title={Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Business, Economics and Management Research Journal}, year=2021, pages={118-137} }