İ. K. Arslan, "Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ," In Uluslararası Pazarlama , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2020, pp.59-75.
Arslan, İ. K. Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi . 2020. In Uluslararası Pazarlama , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 59-75.
Arslan, İ. K., (2020). Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi . Uluslararası Pazarlama (pp.59-75), Ankara: Akademisyen Kitabevi.
Arslan, İSMET. "Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ." In Uluslararası Pazarlama , 59-75. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2020
Arslan, İSMET K. . "Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ." Uluslararası Pazarlama , Akademisyen Kitabevi, 2020, pp.59-75.
Arslan, İ. K. (2020) "Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ", Uluslararası Pazarlama . Ankara: Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, chaptertitle={Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi }, booktitle={ Uluslararası Pazarlama }, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2020} }