Atıf Formatları
Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. YILMAZ And B. YAPRAK, "Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama," International Applied Social Sciences Congress , vol.1, Uşak, Turkey, pp.412, 2017

YILMAZ, Ö. And YAPRAK, B. 2017. Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama. International Applied Social Sciences Congress , (Uşak, Turkey), 412.

YILMAZ, Ö., & YAPRAK, B., (2017). Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama . International Applied Social Sciences Congress (pp.412). Uşak, Turkey

YILMAZ, ÖZER, And BURAK YAPRAK. "Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama," International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Turkey, 2017

YILMAZ, ÖZER And YAPRAK, BURAK. "Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama." International Applied Social Sciences Congress , Uşak, Turkey, pp.412, 2017

YILMAZ, Ö. And YAPRAK, B. (2017) . "Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama." International Applied Social Sciences Congress , Uşak, Turkey, p.412.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZER YILMAZ And author={BURAK YAPRAK}, title={Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama}, congress name={International Applied Social Sciences Congress}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2017}, pages={412} }