R. G. Öztürk, "Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar ," In İletişim ve Teknoloji , İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi, 2011, pp.196-216.
Öztürk, R. G. Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar . 2011. In İletişim ve Teknoloji , Kırmızı Kedi Yayınevi, İstanbul, 196-216.
Öztürk, R. G., (2011). Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar . İletişim ve Teknoloji (pp.196-216), İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi.
Öztürk, RUKİYE. "Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar ." In İletişim ve Teknoloji , 196-216. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi, 2011
Öztürk, RUKİYE G. . "Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar ." İletişim ve Teknoloji , Kırmızı Kedi Yayınevi, 2011, pp.196-216.
Öztürk, R. G. (2011) "Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar ", İletişim ve Teknoloji . İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, chaptertitle={Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar }, booktitle={ İletişim ve Teknoloji}, publisher={Kırmızı Kedi Yayınevi}, city={İstanbul},year={2011} }