O. ŞAKI AYDIN, "DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ," ANASAY , vol.1, no.14, pp.1-16, 2020
ŞAKI AYDIN, O. 2020. DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ. ANASAY , vol.1, no.14 , 1-16.
ŞAKI AYDIN, O., (2020). DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ. ANASAY , vol.1, no.14, 1-16.
ŞAKI AYDIN, OYA. "DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ," ANASAY , vol.1, no.14, 1-16, 2020
ŞAKI AYDIN, OYA Ş. . "DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ." ANASAY , vol.1, no.14, pp.1-16, 2020
ŞAKI AYDIN, O. (2020) . "DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ." ANASAY , vol.1, no.14, pp.1-16.
@article{article, author={OYA ŞAKI AYDIN}, title={DİJİTAL KÜLTÜRÜN “OYNANAN” MASALLARI: BRAWL STARS OYUNUNUN GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE İNCELENMESİ}, journal={ANASAY}, year=2020, pages={1-16} }