Atıf Formatları
Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Z. BAYAZIT ŞAHİNOĞLU And C. Panayırcı, "Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising," İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.1-20, 2015

BAYAZIT ŞAHİNOĞLU, D. Z. And Panayırcı, C. 2015. Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11 , 1-20.

BAYAZIT ŞAHİNOĞLU, D. Z., & Panayırcı, C., (2015). Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, 1-20.

BAYAZIT ŞAHİNOĞLU, DİDEM, And Cevdet Panayırcı. "Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising," İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, 1-20, 2015

BAYAZIT ŞAHİNOĞLU, DİDEM Z. And Panayırcı, Cevdet. "Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising." İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.1-20, 2015

BAYAZIT ŞAHİNOĞLU, D. Z. And Panayırcı, C. (2015) . "Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising." İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.1-20.

@article{article, author={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT And author={Cevdet Panayırcı}, title={Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising}, journal={İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={1-20} }