R. CANSOY And H. PARLAR, "Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.925-934, 2018
CANSOY, R. And PARLAR, H. 2018. Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3 , 925-934.
CANSOY, R., & PARLAR, H., (2018). Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, 925-934.
CANSOY, RAMAZAN, And HANİFİ PARLAR. "Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, 925-934, 2018
CANSOY, RAMAZAN And PARLAR, HANİFİ. "Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.925-934, 2018
CANSOY, R. And PARLAR, H. (2018) . "Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.3, pp.925-934.
@article{article, author={RAMAZAN CANSOY And author={HANİFİ PARLAR}, title={Teacher Leadership as a Predictor of School Effectiveness [Okul Etkililiğinin Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Liderliği]}, journal={Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={925-934} }