Atıf Formatları
Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness," 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , 2018

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2018. Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness. 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı .

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2018). Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness . 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL. "Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness," 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, 2018

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness." 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı , 2018

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2018) . "Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness." 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness}, congress name={2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı}, city={}, country={}, year={2018}}