D. Z. BAYAZIT, "Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme," In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.273-289.
BAYAZIT, D. Z. Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme. 2019. In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 273-289.
BAYAZIT, D. Z., (2019). Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme. Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar (pp.273-289), Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
BAYAZIT, DİDEM. "Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme." In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , 273-289. Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019
BAYAZIT, DİDEM Z. . "Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme." Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.273-289.
BAYAZIT, D. Z. (2019) "Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme", Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar . Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
@bookchapter{bookchapter, author ={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT}, chaptertitle={Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme}, booktitle={ Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar}, publisher={Nobel Bilimsel Eserler}, city={Ankara},year={2019} }