G. ÖYMEN KALE And t. öztel, "1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
ÖYMEN KALE, G. And öztel, t. 2019. 1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2 .
ÖYMEN KALE, G., & öztel, t., (2019). 1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2.
ÖYMEN KALE, GÖZDE, And tuğçe öztel. "1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
ÖYMEN KALE, GÖZDE Ö. And öztel, tuğçe. "1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
ÖYMEN KALE, G. And öztel, t. (2019) . "1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2.
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={tuğçe öztel}, title={1DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2019}