G. Öymen Kale And T. Öztel, "DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
Öymen Kale, G. And Öztel, T. 2019. DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2 .
Öymen Kale, G., & Öztel, T., (2019). DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2.
Öymen Kale, GÖZDE, And Tuğçe Öztel. "DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
Öymen Kale, GÖZDE Ö. And Öztel, Tuğçe. "DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 2019
Öymen Kale, G. And Öztel, T. (2019) . "DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2.
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={Tuğçe Öztel}, title={DUYGUSAL PAZARLAMADA SLOGAN KULLANIMININ ÖNEMİ: PANDORA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2019}