Atıf Formatları
Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. K. ARSLAN, "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020

ARSLAN, İ. K. 2020. Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .

ARSLAN, İ. K., (2020). Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .

ARSLAN, İSMET. "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020

ARSLAN, İSMET K. . "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020

ARSLAN, İ. K. (2020) . "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .

@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi}, journal={İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi}, year=2020}