İ. K. ARSLAN, "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İ. K. 2020. Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
ARSLAN, İ. K., (2020). Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
ARSLAN, İSMET. "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İSMET K. . "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İ. K. (2020) . "Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi}, journal={İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi}, year=2020}