R. G. Öztürk, "Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi," In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , İstanbul: Beta Yayınları, 2018, pp.111-139.
Öztürk, R. G. Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi. 2018. In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , Beta Yayınları, İstanbul, 111-139.
Öztürk, R. G., (2018). Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi. Kurumların Yeni İletişim Biçimleri (pp.111-139), İstanbul: Beta Yayınları.
Öztürk, RUKİYE. "Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi." In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , 111-139. İstanbul: Beta Yayınları, 2018
Öztürk, RUKİYE G. . "Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi." Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , Beta Yayınları, 2018, pp.111-139.
Öztürk, R. G. (2018) "Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi", Kurumların Yeni İletişim Biçimleri . İstanbul: Beta Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, chaptertitle={Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi}, booktitle={ Kurumların Yeni İletişim Biçimleri}, publisher={Beta Yayınları}, city={İstanbul},year={2018} }