Atıf Formatları
Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. YILMAZ And B. YAPRAK, "Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.361-380, 2018

YILMAZ, Ö. And YAPRAK, B. 2018. Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3 , 361-380.

YILMAZ, Ö., & YAPRAK, B., (2018). Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, 361-380.

YILMAZ, ÖZER, And BURAK YAPRAK. "Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, 361-380, 2018

YILMAZ, ÖZER And YAPRAK, BURAK. "Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.361-380, 2018

YILMAZ, Ö. And YAPRAK, B. (2018) . "Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.7, no.3, pp.361-380.

@article{article, author={ÖZER YILMAZ And author={BURAK YAPRAK}, title={Tüketicilerin Rasyonel ve Hedonik Marka Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi}, journal={MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={361-380} }