A. T. KARABULUT, "Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33, pp.209-223, 2018
KARABULUT, A. T. 2018. Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33 , 209-223.
KARABULUT, A. T., (2018). Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33, 209-223.
KARABULUT, AHU. "Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33, 209-223, 2018
KARABULUT, AHU T. . "Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33, pp.209-223, 2018
KARABULUT, A. T. (2018) . "Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.33, pp.209-223.
@article{article, author={AHU TUĞBA KARABULUT}, title={Örgütsel İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={209-223} }