G. Can And M. SAĞLAM, "HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI," 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , Antalya, Turkey, pp.97-98, 2021
Can, G. And SAĞLAM, M. 2021. HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI. 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (Antalya, Turkey), 97-98.
Can, G., & SAĞLAM, M., (2021). HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI . 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (pp.97-98). Antalya, Turkey
Can, Günay, And MEHMET SAĞLAM. "HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI," 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Turkey, 2021
Can, Günay And SAĞLAM, MEHMET. "HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI." 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , Antalya, Turkey, pp.97-98, 2021
Can, G. And SAĞLAM, M. (2021) . "HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI." 13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , Antalya, Turkey, pp.97-98.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Günay Can And author={MEHMET SAĞLAM}, title={HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI}, congress name={13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2021}, pages={97-98} }