G. ÖYMEN And T. DOĞUER, "ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ," Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi , 2021
ÖYMEN, G. And DOĞUER, T. 2021. ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ. Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi .
ÖYMEN, G., & DOĞUER, T., (2021). ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ. Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi .
ÖYMEN, GÖZDE, And TANER DOĞUER. "ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ," Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi , 2021
ÖYMEN, GÖZDE Ö. And DOĞUER, TANER. "ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ." Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi , 2021
ÖYMEN, G. And DOĞUER, T. (2021) . "ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ." Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi .
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={TANER DOĞUER}, title={ONLINE MAĞAZA ATMOSFERİNDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN UNSURLAR: ONLİNE KİTAP SATINALMA ÖRNEĞİ}, journal={Avrasya İşletme ve İktisat Dergisi}, year=2021}