Atıf Formatları
İletişim Bilimi Araştırmaları II
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. E. ÇAYCI And C. AKTAŞ, "Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü," In İletişim Bilimi Araştırmaları II , İstanbul: Hiperyayın, 2021, pp.43-88.

ÇAYCI, A. E. And AKTAŞ, C. Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü. 2021. In İletişim Bilimi Araştırmaları II , Hiperyayın, İstanbul, 43-88.

ÇAYCI, A. E., & AKTAŞ, C., (2021). Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü. İletişim Bilimi Araştırmaları II (pp.43-88), İstanbul: Hiperyayın.

ÇAYCI, AYŞEGÜL, And CELALETTİN AKTAŞ. "Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü." In İletişim Bilimi Araştırmaları II , 43-88. İstanbul: Hiperyayın, 2021

ÇAYCI, AYŞEGÜL E. And AKTAŞ, CELALETTİN. "Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü." İletişim Bilimi Araştırmaları II , Hiperyayın, 2021, pp.43-88.

ÇAYCI, A. E. And AKTAŞ, C. (2021) "Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü", İletişim Bilimi Araştırmaları II . İstanbul: Hiperyayın.

@bookchapter{bookchapter, author ={AYŞEGÜL ELİF ÇAYCI And author ={CELALETTİN AKTAŞ}, chaptertitle={Instagram Kullanıcılarının Yemek Seçiminde Instagram Gurmelerinin Rolü}, booktitle={ İletişim Bilimi Araştırmaları II}, publisher={Hiperyayın}, city={İstanbul},year={2021} }