Atıf Formatları
Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. YILDIRIM And D. Z. BAYAZIT, "Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları," Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53, pp.54-60, 2015

YILDIRIM, F. And BAYAZIT, D. Z. 2015. Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları. Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53 , 54-60.

YILDIRIM, F., & BAYAZIT, D. Z., (2015). Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları. Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53, 54-60.

YILDIRIM, FİGEN, And DİDEM ZEYNEP BAYAZIT. "Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları," Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53, 54-60, 2015

YILDIRIM, FİGEN And BAYAZIT, DİDEM Z. . "Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları." Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53, pp.54-60, 2015

YILDIRIM, F. And BAYAZIT, D. Z. (2015) . "Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları." Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis , vol.14, no.53, pp.54-60.

@article{article, author={FİGEN YILDIRIM And author={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT}, title={Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları}, journal={Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis}, year=2015, pages={54-60} }