A. N. Tümbek Tekeoğlu And Y. Becit, "SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63, pp.362-372, 2024
Tümbek Tekeoğlu, A. N. And Becit, Y. 2024. SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63 , 362-372.
Tümbek Tekeoğlu, A. N., & Becit, Y., (2024). SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63, 362-372.
Tümbek Tekeoğlu, AŞKIM, And Yunus Becit. "SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63, 362-372, 2024
Tümbek Tekeoğlu, AŞKIM N. And Becit, Yunus. "SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63, pp.362-372, 2024
Tümbek Tekeoğlu, A. N. And Becit, Y. (2024) . "SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." Turan Araştırma Strateji Merkezi , vol.16, no.63, pp.362-372.
@article{article, author={AŞKIM NURDAN TÜMBEK TEKEOĞLU And author={Yunus Becit}, title={SOSYAL MEDYA ÖRGÜTLENMESİNİN MARKA KRİZİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRENDYOLKONULU X PAYLAŞIMLARI VE ETKİLEŞİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={Turan Araştırma Strateji Merkezi}, year=2024, pages={362-372} }